siebers

Finner inga ord

Kategori: Allmänt

Efter dagens tävling finner jag inga ord. Det gick som det har gjort hela den här säsongen när det gäller traditionell skidåkning. Åkningen stämde inte alls och kroppen kändes inte alls bra. Det blev ett kämpit lopp och jag försökte kriga på så bra jag bara kunde men farten och framförallt tekniken finns inte. Skidorna tycker jag gick bra men det hjälper inte så mycket när allt annat går tungt. Nu har jag inga större tävlingar kvar så den här säsongen är i princip över och på något sätt känns det väldigt skönt. Nu ska jag åka skidor så länge det går att åka också ska jag börja springa mer.
Nu är det att göra en säsongsanalys om varför det gått som det gjort, vad jag ska ändra till nästa år och hur jag ska göra det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: