siebers

Hemma igen

Kategori: Allmänt

När jag gick i mål igår på 15 km skate så var det med ett tungt huvud och många tankar. Hur kunde allt bli så fel? Jag tycker själv att jag har tränat bra men resultaten visar rena motsatsen så det betyder att jag inte tränat så bra. Nu har jag gått hela dan och bara velat att säsongen ska ta slut så jag kan börja om igen och ändra om helt i mitt träningsupplägg. Jag testade att köra mer mängd till iår och inte mycket fart så nu ska jag ändra på det helt och hållet och nästan bara fokusera på fart pass så kroppen kommer igång. Det är inte kul att behöva ändra om mitt i säsongen men ibland blir det att man får göra det så nu är det bara att köra på. Det börjar imorgon med skate intervaller 6 st ca 5 min per intervall på IKHPs konstsnöspår.
Nu är det nog med negativa saker också fokuserar jag på det positiva. Jag har städat lägenheten! Det blev jätte fint, framförallt mitt rum. Mina bostadskompisar är inte här så då fick jag mycket gjort. Får mycket gjort när dom också är här men jag tycker det är lättare att göra det när jag är själv. Nu är målet att hålla kvar ordningen så jag själv och eventuella gäster ska trivas. Nu låter det säkert som att Micke och Robin grisar ner massa vilket dom inte gör. Alla 3 är lika delaktiga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: