siebers

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Den här veckan har jag haft svårt att uppdatera bloggen på grund av mycket att göra.
I onsdags fyllde jag 23 år, grattis till mig själv. Att fira en perfekt födelsedag? Först jobba, efter det skidskola och efter det pizza med Marcus. En riktigt bra födelsedag med andra ord en riktigt bra födelsedag. På skidskolan körde vi långa intervaller och korta intervaller. Nu är det bara två gånger kvar av skidskolan. På onsdag är det en tävling och sista gången är det avslutningen.
 
Imorgon är det Ulricehamnsloppet. 42 km som ska avverkas på en 10.5 km bana, 4 varv som ska avverkas. Förhandsfavoriter är Markus Jönsson, Markus Johansson och Oskar Lund. För min del har jag förhoppningar om en topp 10 placering där jag inte är allt för långt efter tidsmässigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: