siebers

Aliansloppet

Kategori: Allmänt

I morgen bär det av till Trollhättan (tror jag) för ett nytt spännande läger med Ski Team Syd:). Det ska bli grymt kul och jag hoppas vädret är med oss. På lördag är det Alinsloppet som även är SM i rullskidor och Vasalopps seedning. Mycket folk att vänta förhoppningsvis. Läste att Vasaloppsvinnaren Jörgen Brink ska vara med. Ska bli riktigt kul att följa avslutningen i seniorernas lopp efter min egen målgång. Lördag kväll väntar någon slags after race med middag och musik om jag fattat rätt. Ska bli kul att se vilka man kan stöta på där:).

Rullskid SM kör vi juniorer 26 km väldigt flack bana. Gynnar inte riktigt mig kanske. Jag vill ha mer backar där jag kan diagonala. Men jag ska kämpa på ändå så får vi se hur långt det räcker. Gör jag mitt bästa och lite till så blir det bra. Bara jag kommer i mål och känner att jag är nöjd:).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: