siebers

Läger i Marstrand

Kategori: Allmänt

Lägret i Marstrand belv riktigt bra! vi hade flyt med allt förrutom färjan. Vi lyckades komma precis efter den gått flera gånger. Vädret hade inte kunnat vara bättre. Sol och runt 25 grader går aldrig klaga på.

Ale loppet som vi åkte gick inte alls bra men det kändes bra. Mitt ena hjul va tydligen lite trasaigt och rullade väldigt långsamt. Efter ungefär halva loppet så gick det helt sönder. Jag skulle sprinta ifrån några som rullade ikapp mig utför. Det gick bra tills det small till inte bokstavligen men på något sätt så lossnade hela gummit från kullagret och allting. Inte alls kul men arg som ett åskmoln åkte jag i mål. Bara glömma och komma tillbaka.

På söndagen så paddlade vi kajak på förmiddagan. Riktigt härligt. Kul att göra något annat en bara åka rullskidor och springa. Bra träning är det med. På eftermiddagen blev det ett 30 min löppass med styrkeövningar. Kände inget i knät:) rikgtigt gött och nu hoppas jag slippa mer problem med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: