siebers

O-ringen:):):):):)

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen dags :) efter en nästan helt sömnlös natt så är allt nu framplockat och klart för avfärd mot Örebro! Jag har en fin känsla i magen att detta kommer bli en GRYMT bra vecka :D. Jag ska springa challenge 10 km, det är 1 mil varje dag. det ska bli en rolig kamp mot min husvagnskamrat Emil och sen även mot Laago. Tyvärr så har Adam ont i ett knä annars hade han också tävlat mot oss men han valde att byta klass till 5 km (lite klent tycker ja xD) Kommer inte ha tillgång till någon dator så kommer inte kunna skriva på en vecka nu men när jag kommer hem så kommer det uppdateras med skvaller, händelser och  massa annat :) ha det bra nu hej hopp!


Nu är det äntligen dags :) efter en nästan helt sömnlös natt så är allt nu framplockat och klart för avfärd mot Örebro! Jag har en fin känsla i magen att detta kommer bli en GRYMT bra vecka :D. Kommer inte ha tillgång till någon dator så kommer inte kunna skriva på en vecka nu men när jag kommer hem så kommer det uppdateras med skvaller, händelser och  massa annat :) ha det bra nu hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: