siebers

Intensiv men rolig helg

Kategori: Allmänt

Denna helgen har verkligen varit intensiv men ändå veldigt rolig. I lördags åkte jag och Erik för att kolla på bilar. Tyvärr hade inte Atterviks Golf GTI inne som vi ville kolla på. Men vi provkörde en annan golf. En miljö klassad diesel bil.

Efter det åkte jag och pappa ut och cyklade. Det blev 2,5 timme. Riktigt kul nu när jag lämnat in cykeln på lagning. Den gick helt perfekt.

Idag blev det 2 träningspass. Först stavgång. Det gick bra i början men stumnade rejält när jag skulle köra älgahöfs. Ska nog vänja mig vi att gå nu innan jag börjar att köra allt för snabbt. Sedan blev det 2.05 skate. Körde på i bra tempo och norra klevaliden på slutat kändes som en bra avslutning på passet.

Nu har vi varit på bio. Vi kollade på The Expendebles eller hur det stavas. Sak samma filmen var riktigt häftig. Fartfylld och veldigt mycket action. En perfekt söndags film:).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: