siebers

Lyckat läger i Nässjö

Kategori: Allmänt

Lägret i helgen blev lika lyckat som jag förväntat mig. Förutom Hallbyjoggen. Det gick bra i början första 2,5 km. Sedan kom craft backen där Oskar Lundh gick upp och sprang på i ett grymt tempo och fick jag släppa. Efter det låg jag med Lars Lundström men strax innan varvning fick jag ont i vaden och några km senare gick de knappt alls att springa. Jag fick slöppa Lars rygg och koncentrera mig på 3e platsen istället, som jag lyckades holla.

Vi tävlade igår i Nässjö också. En träningstävling på rullskidor. Denna gick väldigt bra. Kände mig lite seg på uppvärmningen med det släppte tidigt när starten gått och efter det hade jag hur mycket krafter som helst.
Vi körde att spänst pass på eftermiddagen igår med och nu sitter jag här med massa träningsvärk i rumpan. Hoppas den försvinner snart hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: