siebers

Fredag

Kategori: Allmänt

Torsdag kväll snart dags att gå och sova och vakna upp imorgon och kunna känna att det är väldigt skönt med fredag. Det har varit riktigt stressigt på jobbet denna veckan med massa att göra, sena lastbil
ar och mycket övertid. Imorgon slutar jag redan vid två så då kan jag komma hem, gå ut och åka skidor, ta det lugnt på kvällen. Kanske äta lite god mat får se vad jag orkar laga. Ska bli kul att få träffa Adina igen för det har jag inte kunnat göra i veckan. Så det ska bli väldigt skönt med fredag och förhoppningsvis en fortsatt bra helg efter det. hoppas dom spelar The Cure med Friday I´m in love på radion för det är nämligen vad jag kommer att känna.

Kommentarer

  • Martin säger:

    Det var ett fint inlägg David..

    2012-12-14 | 08:06:42

Kommentera inlägget här: