siebers

Test av ny utrustning

Kategori: Allmänt

Idag har jag köpt ett par pjäxöverdrag i klassisk stil och dom var hur bra som helst. Jag köpte nya pjäxor till den här säsongen fast i mindre storlek och när det har varit så pass kallt som det har varit så har jag frusit om fötterna men med pjäxöverdrag så frös jag ingenting. Smidiga att ta på med och bra flex om man är osäker på storlekarna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick också chansen att prova mina nya SkiGo racing stavar i klassisk stil.
Dom ger jag väldigt högt betyg. Bra pendel, sköna handtag och rem och riktigt styva.
Nu är det bara att köra på och träna bra så ska den här säsongen gå riktigt bra.
 
Fick höra idag med att det finns mycket snö hemma så på torsdag när jag kommer hem är det bara att ta på skidorna och köra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: