siebers

Vad hände?

Kategori: Allmänt

För 15 timmar sedan ringde klockan och jag gick upp och satte på datorn för att kolla på julkalendern. Nu sitter jag framför samma dator i samma stol och funderar på vad som hände med denna dagen. Det har gått så sjukt fort och ändå känns det som att jag inte gjort så mycket fast det har jag ju ändå gjort, enligt mig själv. Jag får ta allt från början. Jag åkte skidor nån gång runt 11-12.30 hemma vid 1 och åt mat, åt lite pepparkakor och pratade med mamma pappa och stora syster. Sen börjar det roliga. Igår köpte jag en ny bil, en Saab 9-3. Otroligt fin bil, mycket rolig att köra och en så länge så känns allt bra. Fast jag har ju en volvo också som har gått långt och inte jätte lätt att sälja tänker jag. Efter en rejäl städning inuti, lite tvättning och ränsning så såg den fin ut. Jag tog fram kameran fotade lite la in den på blocket och wips 2 timmar senare var den såld! Otroligt skönt att få igenom en så snabb bilaffär. Det hann ringa 8 personer på 30 minuter från den kom ut. Ska jag någon gång göra en snabb affär på blocket så gäller det att aggera kvickt.
Nu säger jag tack och adjö till "BlueHeaven" det var så den hette så får "The Black Lightning" börja på kapitel 2 i mitt bilägande.

Kommentarer

  • Göran säger:

    Vi saknar Blue Heaven. Silverpilen och Clintan var ok, men Blue Heaven hade allt. Underbart motorljud, stark och pålitlig motor, tog sig fram överallt, gick sällan sönder, men framför allt var den himmelsblå precis som Malmö FF.

    2012-12-23 | 09:26:01

Kommentera inlägget här: