siebers

Allt i sin ordning

Kategori: Allmänt

Efter bananflugeinvasionen som jag nu har lyckats bli av med så har allt blivit i sin ordning. Jag har börjat träna igen, fått ordning på tvätt och städat rummet. Känns riktigt skönt. Även ifall kroppen inte är tillbaka riktigt så går det endå bra. Idag kändes det segt men igår och i lördags kändes det bra. Så det är skönt att jag inte är helt förstörd efter min förkylning.
Idag har jag för första gången sen jag började jobba fått äran att sätta ihop ett prov stativ till ett skrivbord. Nu är bara saken den att jag sysslar med skåpsmontering och inte bordsmontering så det var helt nytt men jag lyckades med detta med och det blev bra! Det var kul att göra något annat och få testa på något nytt.
See full size image
 
 
 
 
 
 
Bilden är på operahuset i Oslo som vi har levererat möbler till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: