siebers

Back on track

Kategori: Allmänt

Idag tränade jag för första gången på en vecka och det kändes riktigt bra. Jag var på gymmet, körde inte jätte hårt. Det var länge sedan jag gymade sist men det märktes inte. Nytt rekord i Chins! Tyvärr körde jag en övning som gjorde att jag fick ont i ryggen men det börjar kännas bättre också blir det nog en behandling av min personliga sjukgymnast (pappa) i helgen med.
Jag var även på vårdcentralen idag med för att kolla vad som gör att jag inte kan andas genom näsan. Så jag fick en spray som jag ska ta, så om 3 veckor ska den börja verka. Hoppas den hjälper för jag har inte kunnat andas genom näsan på snart 23 år så det ska bli intresant att känna hur det är.

Kommentarer

  • Marcus säger:

    Vad lyder det nya rekordet?? :)

    2012-11-22 | 23:02:38

Kommentera inlägget här: