siebers

Bananfluginvasion

Kategori: Allmänt

Jag vaknade upp i morse och upptäckte att det var 100 talet bananflugor på rummet. Ingen rolig syn men jag tänkte att nu är det krig. Så jag tog fram dammsugan och sög upp dom! Dammsugan var riktigt effektiv. Nu är alla borta och jag kan sova bra inatt. Stora boven var min orienteringsväska. Jag upptäckte att det fanns ett gammalt bananskal i den så jag fick sanera den också. Inget roligt jobb men välbehövligt! Så ett tips till alla som läser detta: lämna aldrig bananskal i en väska och låt det ligga där i över 1 månad.
 
Jag har varit ute och åkt rullskidor idag med och det kändes jätte bra! Första konditionspasset efter jag varit sjuk och kroppen svarade jätte bra. Inte minst i diagonalen. Tekniken satt och allt gick bra. Positivt inför säsongen.

Kommentarer

  • Göran säger:

    Kom hem och håll en kurs om väskupplockning för din bror!

    2012-11-25 | 08:39:20

Kommentera inlägget här: