siebers

BREAKING NEWS

Kategori: Allmänt

Idag har det skett något jag själv och många andra inte trodde skulle ske närmsta tiden! närmsta tiden kan nog ses som en 5 års period. Jag har hör och häpna beställt en smart phone!!! Jag hade 2 krav. Den ska vara snabb och ha bra internet uppkoppling så det fick bli en Samsung Galaxy S3 med 4G uppkoppling. Det var slut på den i butiken så därför har jag varken telefon eller bild men den kommer i slutet på veckan. Nu ska jag njuta extra mycket av den jag har innan den går i samling förbrukade telefoner.
Utav alla telefoner jag haft 4 stycken tror jag så var ingen i närheten av vad Nokia 3310 var. Snake 2 mer behöver jag nite säga. Vilket suxce spel. Det måste vara en av Sveriges mest populära telefoner någonsin. jag kunde inte så någon som inte hade den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: