siebers

Förkyld

Kategori: Allmänt

Det suger att vara förkyld! Vaknade upp i lördags morse och kände mig inte pigg. Jag har inte tränat sedan dess men har heller inte blivit pigg. Krånglande hals och förkylning som är ihållig är inte jätte spånnande. Nu gäller det att tänka positivt och bakåt. Den bästa säsongen jag haft någonsin hade jag samma problem i November med förkylning. Det blev mycket vila men också sjukt bra form så det är vad jag tar med mig. Förhoppningsvis vaknar jag upp imorgon och känner mig pigg så jag kan träna. Nästa helg är det träningspremiär och då är jag tillbaka och jag ger mig inte utan fajt!
Bild ifrån den kanske kallaste skidtävlingen jag åkt. GM i Sya minus 20 grader på banan men bra gick det. Andra plats efter Marcus Johansson :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: