siebers

Helgsummering

Kategori: Allmänt

I lördags var det kebabrullen. Det gick inte riktigt så bra jag hoppats på. Jag var trött i kroppen redan när jag började värma upp och det släppte aldrig innan start. Jag blev 2a i loppet efter Emil Ekman. Jag försökte hänga på Emil men fick ge mig tidigt. Första varvet av 2 gick ändå bra men efter varvning började jag känna av det snabba tempot som var i början och jag blev rejält trött. Skönt att det bara var träningstävling för då är det lättare att glömma.
På kvällen hade fest hos mig och min lägenhetskamrat Mikael. Festen var riktigt lyckad och det var god stämning hela kvällen. Sen att vissa blir lite fulla det är sånt som händer :).
 
Idag har jag tagit det mest lugnt. Varit en sväng på A6, kollat lite på fotboll och lite på världscupen i slalom för herrar. Stor succe för Sverige! Första plats för Andre Myhrer och tredje plats för Jens Byggmark!
Sen tränade jag med Emil och Markus. Rullskidor i mörker! Det var första gången jag börajde köra rullskidor när det är mörkt. Ibland har jag kommit hem och det har varit mörkt men jag har aldrig börjat åka när det varit mörkt.
 
Det finns en film på youtube som Erik Svensson och Mikael Johansson har spelat in.
http://www.youtube.com/watch?v=NkR2pO9f2EY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: