siebers

Bra dag idag!

Kategori: Allmänt

 
Idag har det varit en toppen dag!
Först kom mina sista par Atomic skidor.
Sen tog jag truckkort.
Ikväll kom jag hem till mamma och pappa och där låg ett paket ifrån BJ Sport med skidskärm.
Dagen hade inte kunnat vara mycket bättre. Tanken var att jag skulle gå truckutbildning imorgon men chefen kom kl 8 i morse och sa att jag skulle in för utbildning. Skönt var det så jag fick det gjort. Det var intresant samtidigt som jag får en bra inblick med ansvar att köra truck. Vi varierade me att kolla på filmer och gå igenom information på powerpoint. Skrivnignen och körningen gick utan problem. Jag sa att jag akulle få alla rätt på skrivningen men det blev ett fel. Inget större misslyckande. Hoppas på en lika bra dag imorgon.
 
 
Ett stort tack till BJ sport för utrustning under säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: