siebers

Idrott och resemässa

Kategori: Allmänt

Idag var vi på sport och resemässan på elmia. Jag har sett fram emot detta sedan jag fick biljetterna. Jag hade väldigt höga förhoppningar om att det skulle vata mycket folk och många montrar. Det var inte så många som jag hoppats på men IKHP var med och visade både hittaut och Huskvarna ski marathon. Mest var det cykel företag och försäljare. Det är lätt att lockas att köpa cyklar för dom är väldigt coola. Inte minst tempocyklar men jag klarar mig bra med den jag har.
 
Det stora resebolaget som var på plats va rosa bussarna som hade massor med resealternativ världen över. Det som lockade mest var Afrika. Sydafrika till Kemya under 8 veckor. förhållandevis billigt också (39 000) inklusive flyg tur och retur. Det häftigaste är att man övernattar i bussen. Inte minst att det går att sova på taket.
Lite att tänka på för killar är att det är ungefär 80@ tjejer med på afrika resorna!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: