siebers

Sliten kropp!

Kategori: Allmänt

Idag har jag tillbringat mesta delen av dagen i Hestraviken. Klockan ringde tidigt och jag hämtade upp emil för att sedan åka ner och köra 3 timmar klassiska rullskidor. Kroppen var riktigt seg efter ett hårt träningsläger och en lång resdag efter det. Men efter 1 timme så började jag komma igång. På eftermiddagen körde vi styrka och innebandy så imorgon kommer jag ha ordentlig träningsverk i magen. Det är alltid skönt att få träningsverk får då vet jag att jag tagit i. Jag känner dock att jag behöver köra mer mage och bålstyrka för jag tar helt slut direkt.
Nu på kvällen har jag varit med Adina, ätit pizza och kollat lite film. En lugn och skön söndag kväll är aldrig fel.
Imorgon väntar jobb igen vilket jag ser fram emot för jag ska få en ny arbetskamrat som jag hoppas är duktig. Jag vet att han tidigare har jobbat på Voice, som är konkurenter till oss. Men det känns bra att han är inne i branchen.
 
Nu är det dags att sova: GODNATT

Kommentarer

  • Larzsa säger:

    Kul att bloggen är igång :D

    2012-10-21 | 21:22:48

Kommentera inlägget här: